December 28, 2010

1001 penghujung 2010

sekolah nak dekat dh. hari isnin ni. harini dah hr khamis. malas. ah. ingatkan harini nak buad exam komputer untuk lesen tapi katenye penuh. :( (buad penat pulun belajar je) last last terpaksa sambung thun 2011




tapi baju sk tak dapat dapat. hoh.sian kat aku doh. pakai baju putih dulu. dahla dari thn lepas cikgu kawan kawan semua nya bertanye tentang baju pengawas. terpakse lah.
new year nanti mak aku decide nak sambut beday dia kat ipoh. nak buat barbeque. ta saba nyer! excited~ (pdahl beday mak aku bukan ak) mak aku dan 3 lg adik beradik dia lahir 1.1 bukan kembar doh tp adik beradik.

ade org jiran aku tu dah pilih tarikh 11.11.2011 mahu kahwin. huhu. tarikh lahir bapak aku tu. bpak aku mesti bangga gile. ciss. aku 11.12.2011 ok jugak kan kan. hehe. mesti gempak itu tarikh nanti. mane taknye Datuk Sheikh pun kahwin 10.10.2010.

dahla. nak besiap ke zoo. (jumpe kawan lama~berokk)

noted, pagi lg. sleepy... ==