December 26, 2010

ala ala makan angin

mule mule ptg tu decide tana pegi tapi tukar pikiran mahu ikot sekali kaum laki laki memancing. then apa lagi bila dah sampai ke 'BAN PECAH' di kuala kurau tu dahla jauh sampai tertidur tidur. mule mule agak boring tapi lame kelamaan makin best pulak. HAHA. sebab sudah suke sangat memancing macam taknak balik pulak. ok tipu. gile taknak balik dengan bau udang ikan ayam semua cukup lah. baru 1st time memancing lha kate kan. sy dapat banyak jugak ikan tapi yg peliknya semua ikan yg tak boleh makan. pelik pelik. ha jgn pandang rendah pde sy yg keding ni. hebat jugak taw.

eh nice kot view dekat sane. agk ramai jugak yg photoshoot dekat situ. siap waktu kiteorg g kan ade photoshoot pengantin. lawa~

apa lagi kami pun ade kan sesi photoshoot kami jugak. yee~






emak, dapat ikan, (yoyo o je) hehe

*updating blog while eating ice cream~