December 29, 2010

Proud To Be Malaysian

haha. lawak tull abah aku nan adik aku nih. duk depan tivi. nonton bola piala suzuki. macam diorang yg main. sorg dah ngupe macam 'KEEPER' =adik aku. sorang dah rupe 'K RAJAGOPAL'=bapak aku. mane taknyer dok depan tivi mgalahkan orang yg dekat stadium. excited lebihh. bapak aku pulak 'megarah ke sana ke sini'. sampai mak aku cakap 'pandai cakap tp kalau main 'PANCIT'! HAHA. sehh. bukan penad tgk bola tu atau jerit jerit tapi penat gelakk kan abah ngan adik. siyes lawak. terkinja kinja.

dahla tgah dodoikan baby AWISH. tido kat umah aku. bg dgr pasang zikir baru tidur kalau tak, main jer. nak tau tak. aku buat buat tidur kononnye nak bg dia tidur. last last dia yg tidur kan aku. ade ke hulur aku susu botol dia. menjerit aku. dia siap guling guling ketawa berbahah bahah atas katil sampai terjatuh beg baju kakak aku (dahla dia garang macam rimau) sebek ko kecik lg awish. kalau aku yg jatuhkan baju dia,mahu ta ngamukk. hampehh tol awish. pandai dh kau sekarang eah. SAYANG awish eah. <3 (dia menari nari bila aku nyanyi lagu 'haiya cik siti! jalan manyak susahh...~) ada sekali tu dia tgh best best main ade ke adik aku pi menjerit waktu M'SIA masuk gol. terduduk dia. menangis teruss. sebbaik kejap ajer. mahu saja ku pukul pukul adik aku tu. nasib dia ta teriak sgt. sian AWISH. muah muah.



shumell ta awish. ni lah gamba terbaikk dia waktu umur 1 tahun. i love u babeh...




perlawanan sebentarr tadi. MALAYSIA menentang indonesial.upps


dan akhirnya MALAYSIA yg handall lagi hebatt. menang. agragat 4-2. yessss!!

yeah! barisan pemain yg kuat lagi SEMANGADD, kamu semua bikin aku bangga menjadi anak MALAYSIA~

hidup MALAYSIA! caya lah SAFEE SALI. lepass ni aku gerenti perempuan fanatik sama engkau!!


TAHNIAH !!



pts* adik aku cakap sblm pmainan kalau msia kalah dia nak pi endon. (sebek msia menang. kalo tak lama aku sumbat kau naik sampan pi endon)