January 2, 2011

2011 - Memorial Year

ah! esokk sekolah. malas. malas mahu bangun pagi. akan gosok baju hari hari. bangun pagi pagi. pergi awal ke sekolah. study. keje sekolah. malas tapi SUKA sangat. dan taknak lagi buang buang masa belajar dan belajar. taknak sia sia kan masa sekolah. nak dapat cemerlang dalam SPM. aku tahu aku tak pandai tapi aku akan kuatkan usaha. insyaAllah secara berkekalan. doakan aku. amin...~

bila cakap pasal sekolah dapat pengetua baru. haritu hari jumaat patutnya aku jumpa dia tapi aku ada hal. so tak jumpa dia lagi. and ikmal hisham dah pesan dia suruh makesure perhimpunan lancar. ouh! scary scary. hehe. katenye pengetua yg baru ni sporting. sbb laki kot. menggantikan Pn Rahimah yg sgt bagus. PMR 2010 pon meningkat disebabkan dia. mesti akan rindu dia. sebab dia rajen puji aku walau strict. hehe.

new year haritu sambut dekat ipoh. birtday my mum. buad bbq. yummy yummy. mereka dan sy tersangat kenyang. happy sgt. dan riuh sangat sangat. cume 2 family je ta dapat hadir. tp ape ape pun ttp happening! tibe tibe rindu pulak kat my older sis, kak im . imy sebenarnye! hehe. (harap dpt hadiah bile dia blk msia nt)

2januari tu hantar my 2nd sis. terharunya bile dia bg macam macam. baju. dan beg buruk! haha. then dia malu malu nak bagi kad birthday kat aku. walaupun lambat. takpa takpa. kikihkih. ciss, malu jugak yea ekau. syg kau,kak ira! dia garang. kdg aku nengok muka pon dah lari.


barbeque. ;) tibe tibe lapar pulak. ngengeh


happy birthday cik muza,cik lim dan mama! i love you,ma. even kdg kdg ank mak ni nakal sgt. muahmuahmuah!!


noted: tibe tibe rindu someone. :(