July 20, 2011

Sekadar Selingan

OHH pfft .
muke ak dah mcm flowerhorn.
seyess . penuh dgn jerawat yg sakit bagai thp kritikal .
bila aku tekan ,dia effect kt kpale . kpale akn pening dan mula mualmual .
bila dh mual , muntah lahh . kan . gile .
tp apeape pun kne ucap syukur ,ALHAMDULILLAH .

TYME BIO skrg sh masuk chapter yg bab seks dan reproduction. laki2 mmg aktif lha wktu time ni. 'kalo exm klua soaln ni,ak gerenty diorg leh SCORE .sng .
biel bincang2 kt sk td kan . aku msuk lmbt. so tmpt meja depan dlm LAB ,penoh.
kene lah dok blkg. dok 1 meja dgn kawan SHAMIN dan CAWAN . cawan jauh dgn aku. takut kne buli. hehe
aku mmg suka buli depa ni . hg nmpk jea aku garang mcm singa, serious mcm POLIS. tp betol aku bukan mcm korg sangka .KALO sapa knl ak betul betul ,PERSONALITI aku lain gila Bapak. OK,ta baik main bapakbapak. BAPOKK bolehh . upppsssi !

hee . dlm kelass aku bleh lha dikategorikan budak HAWAK sedunia. dlm kls ,aku akn mgantukk kalo aku duk diam je. dlm kls kalo ckgu tya kt kls, aku akn JAWAB dan bg jwapan SEYAKIN yg boleh .walopon salah dgn kuadkuad.
bila BETUL,budak 3org depan aku akan tepuk tgn dan puji melambunng .iaitu TOBEK,IKMAL dan SOFI(head boy) .kalo salah jgn ckp aa. MALU gila bapokk . pastu kne BOOOOOOO!

tp aku tak kesahh. janji HEPYY . kawan2 pon hepyy . tahunn dpn tade dah :(( .

budak2 kelas aku yg paling rapad .dorg tahu aku mcm mane . kalo budk kelas lain, ade yg ta knl aku pastu ktuk kutuk . korg igt korg baguss sgt . haaa . heehe (ak ta perli sapasapa ha)

kdg2 ade yg nak cr gaduh. tp ak sabar jea. kalo aku gadoh msty aku mng.

dulu ,jgn ckp lah.KALO nak gaduh ,silap besar lah . haa . wa talak takut sama lu .wlopon lu besar GAJAH. ini olang tarak tkut mati dan taknak mati .

ok,sekian . sudah melalut melebih hadd yg diberikan . <3 **** sila terima kawan anda sebaik nya . jgn lah buad naia kt org. slm syg ,leelynn there is some photos that me and eyka snap b4 i became FLOWERHORN <3



EYKA ,my besties .di LAKE GARDEN ,tpg


MUKA FREAKK .



EDIT .

SEKIANNN . JAMU COOKIESS <3