July 21, 2011

Budak Gemok Kurang Ajar

aku betul la PANAS dgn minah ni.
ta cari pasall mmg buat2 cri pasal. lu igt lu sudah besar lu bolehh agkt lu pya kaki bwh gua ke. name budak tu AR .
pagi2 dah dodok mengUTUK org. hari JUMAAT pulakk tu .ta hormat org baca YASIN, ayat suci Al QURAN . hg buad main apaa.aku tak ckp aku baguss tp aku tahu mana yg ptut aku hormat .
korg mesti pelik aku bebai dgn dia kan? mstilah ade sebab .

dah 2kali dia buad prangai ***** dia.
aku sbg PENGAWAS. aku buad ape yg ptut. bukann nya aku suruh hg sapu najess pon.
dah barisaan berteraboq mcm BUDAK TADIKA dah aku nengok. kbetulan ckgu dsiplin lalu. aku teqok lha minah ni dan rakan2 dia supaya BERATUR DALAM KEADAAN TERATUR. paham ?
aku ta kesah lha hgpa ni spesis anti dgn pengawas ka hapa ka.ttp aku nk crita jugk.
.................
ada ka time aku ckp dia boleh dok MENDENGUSS kt aku.
aku sbr lagik .(muka aku dh mcm nak maki dia)
.
aku suruh mmber dpn dia ke depan. so mmbe dia pun kedepan lah.tnpa marah.

yg dia pulakk .TUNJUK BEBAI malaunn dia kat aku.
dok campakk beg kuadkuad depann aku.
aku apa lagi ckp lah 'WEYY ANG BEBAI BEBAI APA !'

masalah skrg ,aku ni manusia. aku ckp elokelok. sopansopan. ape hall hg ta leh terimaa ?
member2 hg semua BAIKK dgn aku. takdak masalh lgsong ngan aku. HANG jaaa!

budak lain dan budak kelas blkg pon KAMCENG ngan aku. tp hg bau HANCINGG ada lahh.
skrg ni aku anti dgn HANG !

kebenaran dia= aku ta cr pasal dan aku ni pengawas. aku buad apa KERJA aku. hg sapa nk tunjuk pragai burukk hg. mampos p lah hg anti ka ta dgn pgawas. bendaa senang je kan? bukan susah. manusia kalo dia GEMOKK mcm hg ,prangai dia BAIK hg taw tak .tp hg aku rasa mmg tak SEDAR DIRI kot. aku bkn kutuk org gemuk. tp hg org gemuk pertama aku jumpa yg KEREK dgn aku.

kalau hg mmg dah lama ta puas hati dgn DIRI AKU . silakkan jumpa aku personal. lama dah aku perhati hg. tggu nak BOIKOT jer.

sekian. tolong jaga kelakuan anda bila berada d sk. :))

salam syg , COOKIE <3