September 12, 2011

Dedicated to Rude Gal

ok,1st and oll siapa yg tk suka
i ckp siang. jgn baca ini blog.sekian


Hey bitch
and Assalamualaikum

thang !!
aku nampak vandaalisma kt dinding tadi
dia tulis

'PENGAWAS SMKTP MCM VAVI'
'4 SC1'

haha.
aku rasa nk gelak kahkahkahkahakahkah

bukan sebab ape
sebab KEKECUTAN beliau
erk beliau ke? eeuwww~
aku mang jahat. ^^ wink

ehh kau mesti baca kan apa aku tulis?
kan reti bace blog.....kankan
haha
damn!

nk pergi sk pon kene jemput. siap jemput dan disediakan pemandu & kereta lagi
bebas buat mcm sk sendiri
nk my pukul berapa
cikgu my jemput
siap tendg2 pintu lg tanak my sk tu yg tk tahan tuhh
haha
wt hell lha u syg oi

i told my poder bout u and he just said
'alah get marry jea lah dh attitude mcm tu! '

tu idea bpk aku?
kau bgaimana?
hehe

tk fikir kea?
mak keje susah2 nk bg korg hidup
bg kau sk
tp balas dgn perangai mcm ni?
pe patut kea?

fikirlah baik2

Pengawas ?
ok mang aku slalu ckp pasal pgwas.
sbb kau yg timbulkan byk masalh

pengawas tk bersalah dlm hal ni
mereka jalankan tugas.
jalankan amanah yg guru2 bg2 dkt pihak pengawas
aku bebel2 ni
bukan utk kau sorg jea. utk smua supaya smua faham (:

mmg ramai yg bermusuh dgn pengawas
nk buad gimana,

ramai yg tk faham

ekssskiuss me
kalau tknk ditegur
kalau tknk dmarah
tknk ditengking
taknak diambil nama

sila lah bawak2 mengikut PERATURAN SK
bukan susah nk SENANG
bkn senang nk SUSAHkan diri kau

herk! and now we just take this case forwards

sapa suruh kacau kite org pya line ?

sapa suruh main blkg ugut22 kami pya olang

sini mali laaa

huhuh

:)
smilesss please

takut?
no need lha.
kau kan hebat ........

#Gembirakan lah dan jaga kebajikan ibu bapa kita semasa dia masih hidup
# Doakan kesejahteraan mereka ketika sudah tiada