September 16, 2011

Lelaki Curang

Assalamualaikum j

Harini nk ckp pasal laki2 yg suka curang dgn perempuan baik

kenapa ea?
diorg punya pendirian tk tetap ke ea?
ke perempuan yg tk reti jaga laki?
ke laki tu yg mmg meriang gatalss aka playboy ?

em ?

persoalaannya.
kenapa dh dapat yg baik harus curang?
kalau perempuan tu dh nmpk kcurangan anda depan mata?
oohhh shitt /towards laki tu

issh.rase nk tolong maki hamun bagai jea.
its happen towards one of beloved freinds.

aku tk paham
dan aku mmg takkan paham
ok aku tk perlu paham

org ckp aku bahagia
tapi aku dpt rasa apa yg kwn aku rasa

oohhh *******!

uppps sorryy. dh ngupe blog carut mencarut pulak.
tp sumpah tk pnh ckp kt org

deyy thambii!
blog nurazlin binti yusof onghehhh!

taklahh.apo kobodo nyaa
dhla dpt awek cunn. btudung. pandai. sumooo lah ada kt dia.
tapiiii.
laki dia curang.
tak keeerr

eeeei rase nk lempang.karate 1888999 kali jea.

eii siaalll lha puiih !

hehe (: