October 1, 2011

-2 Months

Assalamualaikum

harini nk jadi baik
nak bace buku 2hours non stop
sapa kata tk bleh?
-anggp mcm tusyen

ok try
yes 
please say it 'CHAYOK AZLIN !'

thanks korang <3
big hug sikit.

2months left !!!

its a WARN !!!

ohh. aku rase nk terjun bgnan yg rendah
panjat dinding TS pastu terjun
-terimakasih atas senyuman

okay?
aku tktahu nk study mcmmane
korg pandai.
boleh tlg ajarin aku

Kimia mesti A+
Biologi mesti kena A+
BM A+
Agama wajib A+
Mathematics perlu A+
Sejarah harus A

okay yg lain
Qada dan Qadar tentukan lepas berusaha

bukan nk berlagak hidung tinggi
belagak pandai
belagak segala jenis belagak
nk target A+ je manjang!
yg lain ko tanak A+ ke Azlin?

ok fine
masing2 fikir masing2 kan

Aku target besaq2 setinggi gunung Everest nih bukan apa

the reason are 
-kalau target tggi aku akn blaja sgguh2
-bila dh blaja ssguh result aku nnti akan kebabom
-tk dpt A+ pun tkpa, A- pun okay

-aku malu kalau result aku teruk
malu dgn family
dgn kawan2
dgn cikgu2
dgn korang2 jgk

 malu sbb plajaran tkpe kan?

Mama teringin nk tgk aku jd Doktor tapi aku ckp yg lain boleh?
then Ma ckp em jadi Ahli Farmasi
so aku ckp 'okayy !'

(:

sbb tu yg mguatkan ssmgt aku nk dpt Bio dgn Chemist A

Keluarga aku bkn org senang
-susah

nanti besar aku nk bawak diorg pergi Haji.
korg?

okaylha. can i stop now?

Hati dalam ckp 'teruskan je Alin main laitop nih,jpg belajar lah!'

Akal aku ckp 'Ko tak bleh tangguh2 Alin. Nanti ko malas!'

I love you Ma Abah,


my truly heart,
-azlinyusof