November 30, 2011

I feel Like I can Fly

Hy Assalamualaikum
pejam pjm celik auucakk ! dah nk habis
budak pure sc semua habis harini. Merdekaa yoo
tapi aku bkn pure
aku ada mix pakistan-rusia-uk
haha! aku mmg pure sc tapi ada tmbhn akaun
gila kan ? bdk bio bljar akaun jgk
tpi whatever pon,exam hari isnin.
dan tadi aku baru lepas bio
apa aku baca malam tadi semua MASUKKKK WEY!
YA ALLAH,percayalahhh...
tk prcaya mknanya anda jelesss. wee
aah mmg masuk. masalahnya aku ni lupa daratan
tk ingt sgt.
hadoyy.byk lg minum air kencing semut
kan pyh cenggini
pe pe pon ramai kwn2 komen, fizik plg senang.
haha. sbnrnya baru pertama kali aku ckp fizik senang
selamani aku dok fedap sgt ngn fizik.
haaa, tula. benci lama2 kan syg
:p
and aku dh kira brapa A boleh dpt. wey aku boleh dpt 10 A !!!!!!!
hehehe
Amin.......

mana ada. aku jwb serious tapi memain. paham? 
kay abaikan yo

sebenarnya esok crita Ombak Rindu keluarrr !


tgk trailer pon dh tahu best ! novel dia bestt !
mletop kebabom la kan. kan
dan tk sabar tgk dgn mamat gemokk tu yg aku gaduh haritu
haha,gadoh sekejap jeaaaa :)
pastu baik balik. wee

mama suruh kerjaa ,siap bg keja kt jaya jusco ipoh lg.
dan semestinyalah aku menolak
tknk kerja lg. nk enjoy dulu. bg badan besar sikit ,mkn tido mkn tido kt rumah
buruk en tebiat aku?
haaha :)

k lah,aku nk bgtahuk ,aku dah rancg perjalanan aku lepas spm
wait !
bkn pjalanan masa depan
perjalanan nk pergi berjalan jalan laah !
><
wink wink ! 
Lost World !
Genting Highland dgn Eqah kalau dpt offer pakej pcutian.
jalan jalan pinang dgn rkn sekelas
yg pntg msti kumpul fulusss baru enak dehh :P

ok lah. c you takecare :)
jgn cemburu cemburu . hi