November 19, 2011

Ulasan Tentang Bola

HAHAH ! mandai mandai ja aku ni jd pengulas bola sepak plak.
istilah curi ayam pon dah beribu kali aku cuba utk faham
dah ramai dok habaq kt aku mcm mana curi ayam tu
still dok ta pham
aish drh aku ngalir kan drh bola jaring jae.
hekhek
serious.
ta pcaya ,lantak hgpa. hehe

alah ni haa aku sdg nonton msia lawan meyanmarrr Myanmar
malas aku ngadap
lawak kot msia ngn myanmar ni main
aku rase depa nih ada chemist lah.

dok main pelok pelok atas pedang. 
lawak. lawak .lawak !!!
hehe
korg tk rase lawak ek?
he ok lah. fine. 
:(
acecey

eh tapi lawan ngn endon depaa menang. baguih betoi laa!
aku suka bak hg (loghat kedah)
sengonok aku
hg taw psaipa?
endonesial cm hape jea rakyat depa.
pemain msia pon depa nak ganyang
depa dtg ngara kita, hado kena naik BARACUDA. hado? 
geram sehhh !
smpai msia naik baracuda
tau tak baracuda tu apa? -kereta kebal
siap bwk banner 'Ganyang Malaysia'
ngok betul
dhla dulu dulu buat kempen ganyang malaysia
pastu TAR yg settlekan balik. Presiden Sukarno aa. pakk betui
g buruk2 kan nama msia kan negara afro
lolsss
ok ni bkn segmen sjrh :P

last2 kalah. huo huooo. serve you right endonesial
:P
msia bjaya kalahkan ego anda.
i lepp chiuuw lha msia

Syahrul Azwari Ibrahim 
Tahniah !