December 20, 2011

Poyo Bersama #4 -Kau Yang Terindah

Hey kawe semua
toksah dok stalk sgt
haha. kalo ade nuffnag dapet gk kawe duit banyok

malam ni. Sopi nk crita pasai shamin
then aku nk crita pasal Kanda aku
bukan apa. Hari2 bila crita pasal jadual aku sharian rase cm tk best
rase cm makan rojak tpi takde kuah rojak
eh ade gk ek?
Mmm. So aku saja tmbh gula lelebih biar satu thp korg tkene kencg manis sbb slalu sgt msuk blog ni
ok.
hi. nanti boleh lah korg kata eh sweetnyaaa. eh eh sweetnyaa. 
haha. aku lak kmain over mak.
motif? tkde non..
Tadi pagi Kanda dtg kt aku bwk nasi lemak bungkus makan kat bermiss. mandi manda. dan aku tk mandi
lalu Kamunting. Dan stop ! kt rumah kawan
Kanda Farit balik harini. tidak lg bekerja di sini apatah lg plan mahu bekerja dgnku tidak menjadi
Akhirnyaa Mak dia mrangkap bakal mak mentua aku suatu hari nanti. telah senyum panjg lebar
tersengih blkg bila lihat anak kmanjaan dia pulg dgn selamat ke pangkuannya
ok. ayat jiwang mampus. 
Aku? Tak kerja. sembg sungguh rancak sederas air terjun Bukit Larut, selaju Kancil 200 km/j
pergh.. bergoyg kancil bapak aku. 
dulu seblum spm kmain over aku nk buat cam cam.
sory lah. aku bkn ckp tk serupa bikin tpi aku risau
aku risau, korg apedehal. aku pye life kan
haha ! tk marah :)

hy syg! Awak okay kt rumah?
gmbar bersize kecil agar anda tidak tpedaya dgn lirikan matanya yg mggoda
haha. tak tak. gurau. :P

Kanda ini lah yg slalu mendodoikan lagu 'selamat malam syg' by faizal superman kalau Dinda sukar utk beradu
*aku cm geli lah. haha. jap2 last sentence
Kanda inilah yang menunaikan semua permintaanku. Semuaaa okay !
saja bg jealous :P

okay. Babe, I love you. You langsi Lu Mati. Wa ckp siang siang. haha -I future bini garang
apadahal kau 
:3