December 11, 2011

Today I am Seventeen Yrs Old

ayoyoayoaah !
cheeseee ! harini kite bedayy gegerl lah! harini jea.esok tk dah. huo huo
lawakan tarikh harini 11.12.2011
ko hadoooh? *gelak setann
Selangor cuti tau sbb sambut bedayy aku. haha.
ok entry yg ni tkde kene mngene dgn sambutan hari jadi aku
sebab aku tk sambut.
al maklumlah. duduk dgn kakak aku jer kt rumah.
dia ajak mkn kt foodcourt tesco lepahtu pi beli big apple
paliing myayat hati. balik rumah makan donat kena kerat 4. 4 weyy ! bukan kerat 2
motif?
nk bg habis lambat. haha! ngekklah kakak aku sorg ni
beli 6 makan dua org je. cukup what. oklah aku ikut kan aje khendak dia
aku ni adik. kena beralah :(
dan paling aku sedihh. internet
twitter,fb semua dh suck up gila ngn aku
menciiikk ahh !
org wish kt fb semua aku tk balas lg. sbb intenetlah. nti mesti ckp aku sombong. 
okkkk.syg. aku tk sombong!! tk sombong! aku bukan tomboyy!
tetibee =='
hari Khamis ni baru aku sambut. Sebab semua adakan. Semua kah? siapakah yg ada?
haha. nanti lerr. kalau hari Jumaat aku tk upload gmba celebrate beday aku mknanya aku sedih time tuh
haha. boleh pulakk. kan.
aku sgt berbesar hati wlaupun badan aku kurus kan. 
acehhh! pirah!
aku bangun harini byk mesej masuk sbb wish dan one of them was my mother
and i feel like
i feel like i can flyyy ~~~~~
jyeahhhh! *tgh gelek punggung
actually Kakanda aku bukan lah org pertama kay yg wish aku tpi budak fb. padahal bkn pukul12 lg tu
gila stalk kemain. haha. thanks Tengku Fuad. membe adik aku.
tahun ni aku akui harilahir yg kurg seronok sbb malam td aku ada argument dgn mamat tu.And stop here! :P
kalini aku tk boh gmbar. aishh asik2 entry penuh gmba . agk2 mu ler..
haha. oklah. harini memandgkan mood aku okay kan. tk ok awat? ku kesah
ha ha ckp cemtu dlm hati korg ekk? ohh sodihh. nyorok lam selimut.
aku nk bg kisss sebab aku tk mandi petang lg ni ! 
1
2
3
Muahhhmuaaahhhh !
gila mahal kot kiss pipi aku ni. bak 80k ?!!