January 14, 2012

Anak Dara Pakcik Usop dan Makcik Ani

Heyyo!!! Haha. awak awak nak tahu tak tadi kite belajar kereta kat sepakat.
isk isk asyik kena marah je. Lol. pakcik tu suka tau marah2 manje dgn aku. Menci taw.
Em me still tak confidence nak bawak kreta. smpai dh nak eksiden pon. sbb pakcik tak nampak kreta ,aku pun tk nmpk kreta.seriuss tk nmpk! 
pehtu pakcik buat ayat sedih. 'hm mcmni lah kalau Tuhan nk tkdirkan kite eksiden.. dua dua tak nmpak'
ayat taubat je kan.
 jumpa tobek! jumpa shahir!
diorg mestilahkan teror bawak sbb laki. em tak semua laki.
sperti semua sedia maklum my Kanda sibuk lately. Takdak masa semua lah kan.
Actually dia sbnrnya involve niaga dkt Hari Peladang di parit buntar.
Pehtu pagi, mama abah sibuk manjang dgn atvt diorg. 
pagi tu jugak kiteorg ada sikit gaduh manja kan. kan kan manja kan kanda? brrrrrr :(
dh lama cdg nk jenguk kanda kan. kot kot dia mggatai dgn awek lain. haha. kanda,gurau gurau. :)


 Pehtu abah ajak pegi pb. tujuan utama aku hanya satu. ehem ehem! hahahahaha

aaaaaaachummm! Tgk sapa tu dkt belakang! Aloh syian muka penat kerja

waktu bersama sbb ma abah jalan pegi tmpt lain. I kene tggl duduk dgn Kanda. Hik. 


alasan aku dkt mama 'ma ecah penat pening. ecah dodok sini jela dgn abang farit ni.'
:P


Kanda you buncit sangat tau! tak tak. you kurus mcm lidi. Lol :P

Penat tapi layan jugak rengekan aku yg tahap melampau. Thanks Kanda.

spotcheck tepon. hehe. Kanda,i igt u dlm hati i. Yoou pon igt i dlm perut hati you
tudia banyak betul mama makang! hihik laksa,laichikang,kacang,air lengkong


ketika ditemu ramah oleh Abah!!!!!!! jeng jeng!

dia ni banyak ckp. pot pet pot pet. bagus betul. dahla mucukk! haha

You looks tired! :(

ni bukan buku lima okay. ni i mkn jeruk kt tgn tu. thanks Kanda. 

sbnrnya Kanda dh byk kali dtg rumah. tapi setiap kali jumpa tu la dia nebes.
mama abah pon cpt lupa. 'Apa nama kawan kamu tu?'
nak tau tak korang....
Waktu mula2 dtg tadi, kanda refuse nak jumpa abah. pehtu syp2 dtg jumpa dgn mama jea. Bluekkk! 
Nebess tuu!
sekali dpt sembang. dooo aku mmg tkkn dpt potong line. 

Fasal Hari Peladang dan Penternak.
Najib dtg. so mcm meriah lah knon2 nye. cmtula. nasib aku pegi ptg. itu pon sesak jgn ckp lah.
kalau masuk berselisih bagai. kene careful sikit lah dgn barang berharga ya chek kak.
em nk ckp ni aku tak suka polis trefik pb. haha! serious. ada bnda jd. 
balik smpai rumah nak dkt pukul 8. Mana idoknya mama abah borong barang mkanan frozen so banyak2.
pehtu apa aku nak diorg beli. pdhl baru ckp 'eh ma sedaplah mende ni'
sbb adik amin tk ikut. kuang kuang. dia lapo sorg2 kat rumah. tula..blwekk
paling best,mama ni mulut manis sekali dia mintak free ,penjual tu bg daa.
bukan bg satu dua,ni bg dua paket yg besar tu teruihhh.
betul... tk pcaya sudoo....perot aku yg kyg. boo!
ok. aku suka kambing.!! Kanda belikan kat i. tapi i nk jdkan kmbg teman tidur. you belikan baby kmbg tau.
Haahhahaahahahahahahhahahahahahaahha!
kanda jual air macam2 bagai. so kalau korg pergi ckp lah 'i kawan azlin' gerenti dia bg freee! haha
tolong sikit. beli lah lu. rm1 jea pong. bg pnampo kang. tandas situ ya free.haha.
jgn mengada okenghh