January 3, 2012

Me Back !

Hai Assalamualaikum, Harini dah 3haribulan jam 11.24malam. Saya tak sk so tkpyh bgun awal pagi. Tkpyah mandi sejuk2. Tak gosok baju sk lg. Takyah mintak duit blanje kt Abah tiap hari sbyk RM2. Takpayah cuak sebab tak buat kerje sk. Well. Saya dh 18 tahun skarang. 
Harini dan hari berikutnya, Dh tak makne lg nk taip dri tgh. Aku malas. Huaahuaahaha.
Aku lame senyap ni sebab.... aku tahu korg rindu. Hari2 stalk blog aku.
Nak bace sgt psal tajuk Poyo bersama. Kan kan? Alah ngaku jela. Geli pon tkpa. 
E aku piapp sakgi. 
Aku duduk kampung dari Jumaat haritu sampai harini, Selasa. Kanda igtkan aku Vanilla coklat pya drama! 
Mggu lepas aku terlepas crita tu. Aku tgk lambat. Kanda kene marah der dgn aku. Aku siap ugut ckp kalau dia tk igtkan aku mggu2 hadapan aku akan mrajuk selama 5 hari. Itu sebablah dia igtkan aku. Kalau tk, tkde makna nya makcikk.
Bestke dok kampong lelama?
Best. Dapat duit. Hoho kejam. 
Taklah. Bestlah ! Tenangje. No tension. Tensen sbb tkde intenet adele...wey tulun skit.
Takdak intenet,aku bleh hidop lahh! Cuma takda line Maxis wa boley mati lu.
Aku ulang alik blik kmpg Bagan Datoh dan Chenderong balai,
Korg tktahu? Ah lantakk. 
Aku malas gilak letak gmbar.
Oklah aku tktahu apa motif aku membebel skrg. 
Kbye. Esok sk aku nk tidur.