January 16, 2012

Pingat Emas/Perak/Gangsa

Bismillahirahmanirrahim
Heyyo. Ah sudah. Kalau baca mulut tutup tu.Ha tu nganga lagi tu pehal?
OKay sepatutnya harini pukul3 aku kena ada d sepakat but pakcik cancel last minutes. Ganti esok.
Sedang abah mengadun/memasak di dapur dgn suka hati nya aku mengesnap gmbar.
eah aku baru kemas rumah la. tu lah pasal.
kemain kau letak gambar dlm entry ni.
Bersilau mata.Makngah oiiiii!
ini semua level sekolah je mak encek. aku tak teror. 
'takat peringkt sk je boleh lah!' itu mmg ayat org luar...


Bila masih sk -Ei bila nak habis. Rimas betul lah.Tensennnn !
Bila menganggur lepas SPM -Haduh rindu lah nk sk. Rindu kt cikgu Razak! Ngee tetibe. Rindu nk jadik emcee!

ini pingat aku dapat sukan Tahun lepas which mean tahun terakhir aku bergelar pelajar.
4golds,1silver,2bronze....yg sedih sbb tkdpt jadik olahragawati sk sbb tertentu yg sgt lah kejam gila vavi.
sebelum sukan lagi aku target nk jd olhragawati sbb nak jadi tokoh pelajar,memang tak lah. Pesaing2 sengit nak habis kau...
tapi bila hari sukan tu berlangsung bila tiba nak umum sapa jd olhrgawati,tk dpt aku lupakan.
ramai yg pandang aku. aku dh tahu aku mmg takkan dapat sbb sebelum tu aku dh dpt story pasal benda ni.
so hamik jelah... hahaha asal bahagia.
korang paham? tak? so diam. 
please jgn ckp aku belagak. luahan hati aku sajaaaaa. :(

Tahun 2010 -hari Sukan


2009. pingt lain ntah p mana. Yg pingat perak tu amat terkezut.
sebab olahraga peringkat daerah. Yg johan tu pun kawan aku aka anak sedara cikgu aku. 
sebenarnya aku bleh menang pon ade sbb. kalau tak-nan hado nk menang.
aku bukan hebakkk.kan. brrr


aku suka pingat yg tali dia warna 'bendera perak' pentu dia berat... tak layan lah yg ringan tu. hekhek

ini dua aku dapat time sk rendah. still sk sama. SK Taman Panglima. sebab dulu budak kecik tau nk polon je. waktu drjah 6 dpt jd olaharagawati sbb waktu drjah 4 aku dh layak dpt olhrgawati.:P
pehtu wktu hari sukan tu cikgu Sabri pggil aku dan Kak Wani yg juga dapat medal lebih kurang aku. cuma aku 4emas ,dia 3emas 1perak. cikgu tya aku 'alin bg kak wani lah jadi olhrgawati ea? dia kan nk kluar sk dah. boleh tak?' aku pon, 'okay cikgu! no hal!' 
see....macam ni baru adil ! 
sebelah kiri tu olahragawati 2006. kanan tu -tokoh pelajar kokurikulum 2006


be jelly...!

tidak kah anda pelik mgapa tetiba ada lencana smkConvent mrangkap sk kakak aku dulu.
kakak aku dulu kemain blagak sbb sk smkc. hahahaha
em chopp! nampak pingt emas tak? hehek
acara 4x100 sk jemputan.
aku igt lg. cikgu Zul jemput aku kt MRSM pehtu trus pegi padang smkc. waktu nak lawan tu..tudia..
dahla waktu tu Puan Rahimah dri sk aku baru je pindah smkc semula jadi pengetua.
penyokong smkc memang havoc the babeh..cayalah! 
aku pelari ke 4 -last lah. alah lambat pick up lah. hehe
aku ,2budak form4, 1 f3 dan 1 f1. aku pggil kecik.
sorg tu jd ganti jelah.
tak sgka menang. dahlah yg lawan dgn aku tu budak hua lian lagi sk apa nth.
sk convent lak hantar wakil dh mmg aku kenal. gugup jugakla. Tasha khoriz,tinie lee dgn 2org india.
mmg tak yakin akan menang. sbb aku sgt penat. pehtu main2 lak tu wktu training.
skali dh dpt johan kawan2 seangktan my peluk aku. dgn peluh2 lagi. hgpa ni.....!
waktu aku jumpa cikgu rahimah,aku peluk dia.kebetulan lepas lari. 2 kali kot aku peluk dia. hahahahahahaha!
tak senonoh azlin ni...hehek!
bila aku balik MARA semula ,aku ckp aku menang kt kwan2 ,tapi algkh sedihnya aku
mereka lgsung tidak mmpercayainyaa.....kurang asam!
waktu perhimpunan sk hari isnin. kiteorg diumumkan johan...walawehh. ade pulak tukang tengok waktu kt sk ritu kebtulan. Pengetua dgn bangganya ckp 'azlin memecut laju dan MEEEENANNNNG!! Semua budak smkc terdiam seribu bahasaaaa.'
pehtu 1 sk tepuk...bangga kembg hidong sat...

tapi yg t syiokk nyaa. waktu hari sukan sk aku ,kami jemput diorg jugak. smk ....apa ek nama dia.
mmg hebat lah. cikgu zul kene marah dgn aku sbb jemput diorg. mmg kalah lah! yg lawaknya dgn smkc kami kalah. huuuhu. sebab pelari tak sama cm ritu.. 

nasihat aku -kalau yg baca ni masih bersekolah better korg involve je apa yg best. dpt sijil pyertaan pon okay. asalkan kita dpt pengalamn yg org lain takkan dpt. nanti dah kahwin boleh cerita kat baby and anak2 kita... kita?

itu sahaja. azlin mohd yusof melaporkan dari tv3.