January 9, 2012

Poyo Bersama #7

Heyo there. Aku tahu tkde sapa. sembang berdua je dgn kanda ?
kau kisah?
My dating. Seminggu sekali je kan abah. Sebab semalam dh blajar bawak kereta 2jam.
Pakcik suruh bawak dari taman mewah sampai depan tesco. Gila tak? Dia percaya kat aku.
Abah pon takod bagi kereta kat aku.
Macam biasa kami klua. Tgk wayang dh macam jadi hobi bersama plak.
Movie sesuatu yg tertinggal. Nak tgk crita bi tapi semua 3d. dala tk best cemin mata 3d kat pggung tpg. cm hantu ja. 
movie tu dbintangi oleh sara lee.zahiril dan bini dia. tu je aku kenal.
Tak best pon...... >..< tk paham cerita. hantu pon tk kelua banyak.

Makan kat tgc. jumpa tinie lee lg. semalam dh jumpa. you suka ikut i tau. haha ! pdhl kau kerja situ.

sizzling yee mee ! terbaik ! ada udang ayam fishcakes cendawan bestlah ! banyak plak tu.


muka mengantuk sebab Farit tknk dodoikan tidur. hehe

tolonglah tkpyh jeling aku. Kasut dah buruk. ada sapa nk belikan? durr

 Kanda gmbr you sikit je k. Nanti org teenung lama2 dia jampi pengasih kat kau, kau nak?
dahla suka lupa aku. 
tak tak. gurau. dia rindu aku sampai menangis2 tgk gmbar aku. kau jelly kay.

waktu kt ts. aku beli mc flurry oreo perisa coklat. pastu kanda yg rasmi bukan aku. 
pastu dia dahaga nakkan air mineral water cap mekdi. 
waktu aku beli aiskem tak sedap tu yg pahit tu, budak sk aku yg jual
aku dh taww lama dh budak2 batak sk aku mmg ramai kerja situ. aku waklek wakpeace je kan sbb depa tk kacau hidup aku.
kau terasa? baguslah tu makna kau batak doh.
waktu aku berdua dgn kanda beli aiskem kau tkda plak tanya khabar bagai kat farit.
bodoh.
kenapa? kau cemburu aku dgn farit lagi? terkejut aku kapel lama gila dgn dia? kau diam tgk sudah aku dgn dia.
waktu beli air mineral tu farit sorg je pergi. aku tak ikut.
bagai. dah sembang lama baru farit bagitau. kanda, depa tu bukan kawan i okayyy. 
betina tu sibuk tanya macam2 kat Farit.
kau kerja jela tkpyah sibuk rumah tangga org. bila Farit sampai. Buat apa dia kat sini. macam2 tanya.
depan aku kenapa kau tak tnya spender warna apa Farit pakai? cap baju apa farit pakai?
Cam sial betina macamtu. 
depan aku baik lahabai belakang cam ......
dah banyak kali aku kena dgn geng2 depa tu. depan aku fuhhhhhh tiup habuk pun tak bergerak.
belakang kau goda Farit kau teringin nak bermadu dgn aku ? meh bagi aku sign contract bermadu. meh jumpa aku. aku rela beb.
rela masuk jel sebab hambat betina cm kau.
dulu kat sk boleh. aku penolong ketua pengawas. kau buat hal ,aku masuk rekod.
sekarang ,boleh penggal kepala hgpa sorg2. Hahahaha. lol memain kau.
waktu tu aku tahan jela sabar. sebab si pencinta ada depan mata. 

harini dapat phone keychain dan cendawan goreng. Yummy....
thanks a lot sayang.
Dahla balik dalam hujan pastu sampai rumah pening nak demam muntah.
Ahhh lepasni kita naik kereta pulak ek Kanda. sorry... :(

#aku tak suka dh kasut aku nak sebab aku tknk gaduh lagi yg bpunca dri aku.