January 20, 2012

Review Filem Bujang Terlajak

Bismillahirrahmanirahim
Heyyo. Im back. Harharhar. Ada sapo tggu dak cek update belog ni? yg penting kazen aku harus baca entry aku kay. Anek. hahahahahah
ini bukti bhan yg boleh diforensikkan. apa nth aku mrepek.
cey tajuk kemain. Review lah konon..

ekcelly sebenarnya aku tgk tv3 ni dok cerita di sebalik tabir filem ni. so dgn kebanggaan aku aku rasa
akulah org pertama yg dh tgk filem ni di kalangan rakanrakanku tercintan.
hari khamis bertempat di times square aka ts. ala times square tepeng. taiping sentral. huooo
dgn sapa? lu tkpayah tyalah. dgn skandal terbaru. wuuuuuuu..

okay at first tgk time iklan tu kan.ada filem rasanya iklan utk adnan sempit 2 kot. sumpah lawak.
konfem kena p tgk. 
lepaihtu. ok ok. stat crita.
fazura berlakon jadi Puteri. dia ni lawa,molek,baik,sopang sangtun. Puteri jugak kerja sbg cikgu tadika dan model sambilan. 
3 Bujang terlajak ni Nabil ,Johan ,dan Apek.
Kalau ada zizan aku rasa mmg pecah perut lah..
tpi crita ni sikit jelah buat aku gelak. 
depa 3 ni minat sgt kat puteri. sampai sanggup follow puteri ke mana sahaja.
Puteri ada mak yg lawaaaa mcm mak aku kemain aku
Bapak dia buta. tapi tak pekak.
Adik dia Jilbab ke Jibab nth terencat sikit. sayang sgt kat kakak dia
Pehtu Apek ni lebih pintar deh antara johan dgn nabil. pintar menipu ja..sbb nak tackle hati puteri.
Apek jadi org buta.
Johan jadi bisu.
Nabil jadi pekak


                                          

Part paling best dan lawak

-Aku suka depa ni berlakon. semua menjadi lah. yg pekak bisu buta. semua lawak. Nabil dgn bibir dia. hoh.  menggoda. ok ok enough

-Aku suka time dekat tadika. Nabil cemburu tgk apek dpt layanan dari puteri. so dia pancitkan tayar kereta puteri sbb konon2 nak tolong.
last2 apek dapat idea ,buat2 lapar pehtu suruh nabil tukarkan tayar then puteri guna kereta nabil bawak apek pergi makan. tggal lah Nabil sorang2. Kuajaq betul...

-Ada part kat restoran bila Johan jadi tukang masak. lepastu Nabil datang dgn ayah puteri. selepas selamatkan ayah dia yg buta kat taman daripada org2 jahat. Konon je. 
lepastu Ayah dia belanja makan. Johan masak spesel utk Nabil. dalam tu mee. Nabil ni tahu mesti johan akan kenakan dia. so nabil tukar makanan dgn ayah puteri. sekali ayah puteri telan lipas dalam tu. siap cakap 'em berlemak,sedap' yelah ayah puteri tu kan buta. Kuajqq..

-Aku suka lagu Maapkan Kami. jenjengjengjeng! Depa 3org nyanyi depan rumah puteri sbb dah kantoi depa 3 org tak oku. Best dan rancak lagu dia.

-Jilbab ke Jibab nth nama dia. Pandai betul berlakon sapa2 pegang kepala dia, Jilbab ni otomatik akan bertukar jadi beruk terlepas. hahaha. nanti korg paham lepas tgk.

eh aku lupa awat depa ni sungguh2 nak kat puteri. kebetulan Nabil ni org kaya. Bapak dia ni ckp dalam masa 1bulan kena dapatkan bini. so dalam tempoh tu lah depa ni berebut nak kan puteri tambah2 nabil.
kalau tak,rumah yg nabil duduk akan diberi pada adik dia.

Akhir ceritaaa...sebenarnya tak habis lagi. nanti mesti korg tertipu. Kuajaq betui...pandai depa buat ea.

Akhir cerita Puteri akan pilih salah seorg dari mereka bertiga ni...cubaa hangpa teka!

aku pun tk paham awat puteri pilih si dia ni. aku rasa sbb puteri banyak luangkan masa dgn si dia ni.

oklah aku taktahu yg korg paham atau takpaham apa yg aku cerita. 
aku cuma boleh ckp 'em bolehlah crita ni sbb apa2 pun ombak rindu tetap mjadi pujaan'
brrahh

k sekian
azlin yusof melaporkan dari rumah. mak aihh dh pukul 5,kain tk lipat lagi. ohh tidakkk!