February 1, 2012

Gambar Baru Jumpa

helo! 
tadi pagi saja main klik2 kat fb. borak kt group science stdent. mmg owsem grup tu! sebab
sebab ada aku. 
hahahaahahahha k 
aku bukak gmbar yg org tag aku. Kadang2 noti tak ada pun.
pehtu jumpa lah gamba lelama yg mengingatkan kmbali memori2 dulu semasa zaman psekolahan.
Ni je gmbar. Yg lain kenot. secret secret.


gambar atas ni lembagaaa pengawas sk. 2011. waktu form5.
cer cari kita... duduk depan skli kay. hehew *nada blagak

ni lah ahli2 5sains1 smkTP. yg hawaq sekali. Yg org cakap kami sombong kan.
ni lah bebudak sombong atasni. 
ketua kelas -Mardiyah
penolong - Ekin kot. aku bukan igt sgt.
ahli ada 21 org je. Budak lelaki paling gila! hehe. budak gegirl cool jea.

Mrilah sy perkenalkan anda.
Dari kiri atas sekali - Shahmin, Soffi, Naim a.k.a Maher Zain Msia , Nazrin. boo! hehe ,Ikmal and Cawan. eh Ashahzuan.
Tengah - Thiyviana/ TV  ,Pinaz ,Azlin paling comel , Thulesi ,Haja .Eyka ,Nani , Munirah cool!
Duduk dari kiri - Mimah, Eqah, Ekin, Madam Saras , Mardiyah, Solehah, Syakirah

List list yg sudah berawek dan berpakwe:
hahaah perluke?

Ni depan zoo. Sewaktu terlibat dgn ekplorace cikgu lee. em sgt cool.
kewl habis kau....
aku kene ketuk ketampi berapa kali nth takleh kira. Kurang betul. hew

sewaktu aku bakal dilantik jadi pengawas. Hewhw
Sila perasan muka ikmal blur gilaaaaa! hehe waktu ni dia tk mandi lg. hahah! sila percaya
tapi sekarang dh berubah. Handsome kott! *k bak 5kupang kemal oi!

Yang belah kiri tu Abang Najib. Artis dan Abg contoh di sk. Femes kott! 
1sekolah kenal.
Rindu kak Farah yg byk membimbing aku! isk isk
kak sathya. kak zaty. rindu o kakak2 bebaik semua.

eh lupa ckp. gmbar pakai bju putih ni semua gmbar wktu hujung tahun2010. form4 lagi.