March 19, 2012

AWAS AKSI 18TAHUN KEATAS SAHAJA

Hai ebelibadi!
Asslmualaikum.
Now dah pukul 12.42pagi. ya Allah esok esok esok ok pengsan *dush jatuh lantai
mama asik marah je. bebel je. no one understand me. Ya allah tekanan tekanan
hmph sebagai menghilangkan segala ketention an aku maka aku melangkah pergi meninggalkan rumah yang usang itu
hehe
ne ado. kite sayang mama apak so much! tak baik tau lari ruumah ikot pakwe. hihik ikut laki boleh. awww

me and hubby were having a day. spend time togatha. ahakssz
aku : "wahai sang ikan sudikah awak menemani saya dikala saya kesunyian"
ikan : "boleh. marilah terjun bersama"

tolonglah jangan melakukan aksi sebegitu
awak gemuk Farit.hehe
sayang perut awak! ahakszzzz

Spotcheck my phone adalah rutin beliau

caption album budak fesbuk "sowi kiteowg tak sweet cam korang tapi korang ada? takde kan"
apapon boleh.

Farit : "Awak pakai tudung makcik mana ni??"
Aku : "Makcik jual nasi lemak tepi jalan ==' "
hemph sebahagian daripada rutin Farit mengutuk aku. k fine Farit fine!

Aku comel Farit tak! Kbye




SILA TUTUP MATA KERNA BANYAK LAGI AKSI TERLARANG


Haha padan muka Farit. yes yes tadi cakap i makcik kan. awak abang buncit boyot..
ei geli letew awak yg bace. k lantak. de ku kisahhh? *tangan letak kat pipi

Posing tunjuk bulu ketiak cemni lah
aksi jangan dicobain k

Aku : "Farit ni untuk awak dan perempuan tu kalau awak curang!"
Farit : "Tak takutkan pon"
Aku : ".................. :) "



Harini sangat indah okay bila that time dia pakai kan kita jaket dia yang busyuk masam tu sebab taknak kita kesejukan
tapi kita tahu dia sebenarnya tengah tahan sejuk untuk kita. hujan sangat lebat. nasib tak basah.
sebab saya bawak motor je. saya masih takut nak bawak kereta. sorry. kalau sy dah berani sikit saya bawak kereta k. taklah awak kena hujan lagi.
that time sangat sedih bila dia asyik tanya kita nak apa. kita geleng kepala je. sebab kita taknak lah susahkan dia ja. dia nak beli cekelat fevret kita pun kita takmau sbb kita rasa dah tak perlu waktu tu. last last dia bagi duit suruh topap.lebih dia bagi.
that time sangat menyentuh perasaan aku bila balik rumah rasa mengantuk ya amat tapi dia tahan sampai maghrib lepas mandi terus dia lelap. kesiannya dia. menangis dalam hati
dan lagi bila dia terjaga dan dia cakap dia sakit. dia tergeliat jari tangan kiri sebab aku patah patahkan jari dia tadi. dia ckap dia tahan je sakit tadi dan siap mintak maaf kat kita lagi.
kita terdiam. nangis lagi. apalah kita ni jahat sangat.mudah sgt kita ni sakitkan dia
lagi......lepas manghrib dia nak tertidur dia asyik tanya nanti kalau dia tidur awal sapa nak teman saya. hari hari kalau dia tidur awal sbb dia dah tak boleh tahan mesti dia tanya macamtu. sebab nak jaga hati kita. sbb kita dah susah payah teman dia siang tadi. baiknya dia.
awak kita okay je kalau awak tidur awal. hari hari pun takpa sebab kita tahu awak penat kerja. kita boleh layan tenet. layan laki lain! hihik! taklah. kita setia pada yang satu. yang lain skandal jea...hihik!

awak kita tulis panjang2 ni tahu awak bukan baca sangat pun.
tapi takpalah. luahan ni untuk konsi bersama. sebab kadang saya terlupa nak cakap terima kasih kat awak.
kalau tulis dalam blog hari hari mungkin 10 tahun akan dtg boleh baca lagi ka buat memori bersama. pewit pwit!

esok result. pehtu saya sedih sebab saya duduk kampung nanti mungkin lama. kesian dia. tunggu kita eah! rindu tgk gmbar taw! gambar aku penuh dalam hp dia. hahahah padon muka!
sedih jugak sebab tak dapat nk hadiri jamuan kelas yang gila havoc diorang buat game kemain.
soryy kawan. pengorbanan ni untuk Bahamd dan family. 

senyumlah biarpun dihati perit :)