March 22, 2012

Result SPM

Hai assalamualaikum.
tgh check kelayakan. 
haha ace ace teka aku dapat berapa.
21/3/2012 pagi pagi aku dah terbangun awal. cadang aku nak bangun pukul9 terus siap pehtu g sk pukul10.
plan aku terpaksa batal bagi almaklum tetiba mak suruh jemur baju sapu rumah
mula aku taknk buat tapi memikirkan sakgi takut result aku teruk ke. naya....naya.....
so aku buat lah.
pantang aku adalah bila dah terjaga pagi kalau makan lambat memang konpem masuk angin.
pagi tu jugak ler nak muntah gabra semacam. jantung nak keluar. muka pucat. tudung buat hal.2 kali tukar tdung. hahaha

serius aku tak pernah rasa cuak cemni. dulu upsr dgn pmr nye result aish chill je aku.
aku sampai antara yang terawal. teman mimah. dia kena bertugas bagi saham.
baru jejak berapa langkah mak sopi kol bagitahu rsult. 
utk pengetahuan mak sopi ckg sk aku. cikgu Ainon.
slip tak dapat lagi depa dah tahu result. aku tak lagi. mula la kan.
aku agak dah kemungkinan mmg result aku teruk gila.....
di awal pertemuan. yang kiri sekali Munirah dan sebelahnya bapa munirah yang mmg kool habis!
baju biru tu one of my counselor kt sk. we call her 'bonda'.anak dia sama dgn aku. 1kelas. Hajar. yang merah makngah tu la Mimah!!

ni kat lake. maap gmbar tidak tersusun.harap maklum

ehem ehem. ni sesi bergambar utk redaksi sk. masuk dlm majalah. Agak korang sy berapa A? muahaha

di TS. beautiful Aryan Nabila and Sopi.

Me and Eqah! Dia dah tembam sebab baru balik PLKN! woot woot!

at foodcourt tesco. Me just eating chicken chop and kiwi juice. fes time habis! serius wa cakap lu. selera gila. bukan sebab result sbb pagi tak makan. mmg lahap la...

my class teacher merangkap guru bi. Teacher Saras! I miss her a lot.

Naim datang. ehem pekerja kfc. hahaha

Yang tegap dan tengah tu Pengetua.En Azraie Bin Hj Ismail. eh i masih igt taw nama penuh. dan sebelah aku tu PK HEM,Puan Hjh Hafizah.
Baju ungu tu Aqilah! Agak korang aku dpt berapa? hahahaah
waktu ni eqah baru dapat result! Seronok sangat! She got 5A. no D. Congratsss!

TEACHER TENGAH PEGANG RESULT. waktu ni belum dapat lgi. semua cuak doh. 


ni kat lake

TS

Sopi lepas dapat result terus pengetua sapa dia.


Ni lah cikgu Hasanah. our BM teacher! dia baik sangat! sekrang dia dekat SMKConvent. sanggup datang nak jumpa kiteorang. Thanks cikgu! sayaang cikgu!! Yang buat peace tu Eyka. kawan semotor aku. hahaha

yang kiri kuning tu Ekin. she also got 5A ! Tahniah!
eh sory dia juga dah berpunya. hahah


Ni lah cikgu Razak!! cikgu Addmath aku! 
dialah penyebab aku minat addmath dan aku faham addmath. kalaulah dia ajar aku daripada form4 gerenti aku dapat A!
Allah kantoi a aku tak straight a. hahahah

ehem ehem. saya ada lagi!

ni gila. haha.

bebudak 5A!

cikgu ni tak stop bercakap. hish..dahla cakap dengan orang lain bukan dgn aku. ei....jenuh suruh fokus betul2. haha



jemah sangat ni

ni waktu tak dapat slip lagi tapi sopi dah tahu result. Mak dia turun my peluk dia. bestnyaa!
dia jugak cikgu bm di sk tapi tak ajr kelas aku. cikgu Ainon.


Ekin baru dapat result. and dia tak sangka gila dia dapat 5A! Dah terserlah dia cm "bia betol,salah cetak nama apa!?" hahaha pehtu kalot tunjuk kat orang! booo ekin! hehehehe
baju oren tu Pinazz!

antara yang terawal

aku dah lipat lengan baju waktu tunggu dpat slip. 



sila hiraukan kebengongan aku. naik gelongsor terus luka lutut sebab nak cover punya pasal.
pedih gila......sampai sekarang.



Dengan ini saya.......mendapat.........
4A je.....hahahahahahaha gila aku dapat straight. gerenti aku scan result aku pehtu post kat fb dan twtter. huahua budak hot lg lawak. scan slip pehtu edit dapat bagos pye result.nak batak hot sgt. memang lawak!

 1B+  untuk BI! Alia nini dapat A+ bi. best gila....
B juga adalah akaun yg aku sgka aku fail sbb kertas 2 aku tak buat. hahahahahaha serius tk tipu. aku pakai bomoh. hahahaaha
B juga adalah utk Matematik Tambahn.thanks cikgu razak. dulu aku E/D ja dapat.mmg lawak.
subjek sains semua C+. dem dem...dem dem....i wish you were here...aku nynyi kot!
so luluhla harapan nak sambung ambil farmasi tapi still dpt kelayakan utk sambung diploma kejururawatan.
Alhamdulilah...syukur....syukur....

tapi sampai sekarang aku tak buat keputusan muktamad lagi mana satu hala tuju aku.....
adakah itu...adakah ini...sebab aku taknak rasa kesal dikemudian hari....

eh pada yang takfaham gmbar tu. mula aku kat sk. then gerk tesco dan ts. pehtu gerak lake. pehtu balik ah......

terima kasih mak abah. mak cam sedih sikit mula aku bgtahu tu sbb dia terlalu mahu aku sambung ambil jurusan nk jd doktor. hm sorry......
terima kasih cikgu........cikgu...semualah! nak cakap satu satu mmg banyaklah. cikgu tusyen lagi seminar lagi...
terima kasih orang terdekat.......Cik syeila! semualah!
terima kasih kawan kawan.......

aku dah 2 hari tak makan kat rumah. sebab makan kat luar je....haha orang belanja. nak wat cemne. rezeki jangan tolak...
banyak lagi aku nak cerita......tapi aku rasa ni dah panjang dah....k asslamualaikum
Sabtu ni aku gerak uitm sri iskandar. Mari mari!