April 23, 2012

Aku dan Kerja

Hai cemuolang. cemua cihat taa? Bebi cihat jea. ahaks ahaks

okay.harini hari senin. but then pukul 7 pagi laie eden dah terpacak kat telekom tu.
al kerja punya pasal. pagi-pagi kebiasaanku adalah mencuci sinki. depan sinki tu ada cermin.....aku juga akan memastikan cermin itu berkilat milat menjilat jari. ehh
tahukah anda dengan mengilapkan cermin menggunakan paper lama akan berkilat sehingga mengeluarkan bunyi...scroooot scrooot...
tahukan juga anda rakan sekerja saya semua pernah kena kacau dengan makhluk. haishhh

selepas itu saya akan menolong di belakang. contohnya...em ikut keadaan lah. kalau sangat sibuk saya akan jadi pembantu tukang masak yang berperanan memotong sayuran dan apa jua bawang. segala macamlah.

sebenarnya tugas saya adalah mengeserve dan menyapu. itu je.
tapi saya terlebih rajin. sehingga saya kena buli selalu. sebab waiter yang lain semua laki-laki.
untuk makluman umum ada 2orang bernama Syafiq. tapi sorang syafiq berguna!
sorang lagi tak berguna!
yang tak berguna tu la yang selalu kerap buli saya. sampai saya pernah menangis.
mengadu kat abah abah nak bgtahu bos tapi saya halang.
esok nya saya simpan dendam kat dia. saya tak layan dia. taknak masuk kerja dengan dia.saya tak cakap dengan dia. saya benci sangat dia. harap badan besar tapi tenaga habis katmana taktahula. semua kerja saya setelkan. asyik nak duduk hisap rokok je. babeng
sehari dia buat,soryy selama-lamanya saya takkan nak kerja dengan dia. 

saya baru balik kerja. baru sampai rumah.
lepas mandi saya tangkap gambar ini semua sebab saya tahu anda semua rindukan saya.
ehem saya rindu farit saya. dah 3tahun tak jumpa.
haha

tolong. saya ingatkan. in sangat annoying. sebab saya bukan cun mana pun. comel adalah sikit.












sekarang ini saya tengah demam. saya ada suara amuk sehingga mengamuk. saya suka suara serak-serak macamni. i loike.
hari-hari saya akan minum ais. dan. saya melalak nyanyi rolling in de deep...oooo
patah seribu.......nebermind i find someone like you....

ahaksz sebab saya taknak kehilangan suara manja saya. semua orang ditempat kerja manjakan saya bila suara saya begitu. tak bagi saya buat kerja berat-berat. 
tapi
saya sayang Farit lagi. saya rindu betul. betul saya rindu. rindu pun saya Farit.
serius tak tipu.

kat tempat kerja macam-macam dah menda jadi. paling best hari-hari makan macam-macam. suruh Hapizzz hencem buat air. Abah suka air dia buat.
Lan pulak suka tolong saya. 
Kak Ila kerani suka bagi saya online kejapp.
Kak AMy suka ajak saya lepak tempat dia sampai saya kena tegur dengan bos. ahat! hehe
pakcik makcik semua okay.
dengan bos,saya selalu main-main. hehe dia pun gelak kalau saya buat lawak. weekkk

Farit pulak selalu kena tinggal dengan saya. sebab saya selalu fenat.sorry sayang.

tahun lepas saya tak pernah demam dan selesema. 2tahun lepas pun saya tak pernah demam. 3tahun lepas pun begitu.
haish senang cakap saya susah lah nak demam. nak selesema. nak hilang suara.

tapi lepas beberapa hari kerja saya terus demam. buktinya sekarang saya dah dua hari demam. batuk. takdak suara. selesema tahap meleleh. iuww dappnya masin.

esok Selasa saya mintak cuti dan kena pegi klinik sebab nak dptkan mc. kalau tak gaji potong! lololol
macamtu ea? baru saya tahu.

badan tak sedap ja rasa. lemah. kosong kosong. oklah. saya nak tamat kat sini jelah

dah hilang rindu semolang?

Saya sedang rindu dekat Farit. tolonglah temukan kiteorang. hai pasangan bekerja. terabai bebi kite,Farit. awak kene perasan itu. harap bebi tak terasa.bai bebi