April 14, 2012

Kerjaa

ahai hai
senyumlah senyumlah ahai cekmek molek.
sebenarnya aku sangat sedih harini sebabtu aku tulis
duduk rumah sorang sorang pehtu kukus jagung buat sendiri. tu aku suka.
lepehtu aku menyesal takpi kenduri 5pasangan sekaligus. Nypaperr cakap macam p kenduri retizz
haha mana aku nak taw best.
aku dok rumah tgk melodi ja.

okay lemme tell yall
ahakssz
im working nowww!
jadi waiter je......kat kantin telekom jalan lumba kuda.
hari pertama- aku sangat kekok dan tersangatlah diam sampai aku naik tensen sebab aku tak pernah diam cemtu.lepastu aku selalu duduk termenung tgk orang buat kerja sebab waktu tu aku masih tak reti nak buat kerja sendiri tanpa disuruh. tak tahu nak buat apa. karang main buat orang cakap mandai-mandai je.
pekerja majoritinya laki-laki. ada yang handsome cam zayn malik ada macam salleh yakob. sumpah tak tipu. 4orang je perempuan. diaorang semua happening. sehari tak menggelak sehari taksah tapi aku still gelak diam-diam. tahan je sebab malu. =='
semua okay

hari lain pon okayy. cuma aku cam shock sikit sebab semua cakap pelat batu kurau.
aku takpaham. sebab depa cakap laju-laju, deras-deras,jerit-jerit lepastu pakai ayat yang aku tak boleh nak paham.

-aku seorang yang lemah gila babeng kalau orang suruh kira-kira guna kepalahotak. serius tak tipu. pernah kat tempat kerja makcik suruh aku kira ayam goreng. tapi aku kira tak cukup lepastu depa goreng lagi ayam.
bila dah habis semua orang makan tengok banyak gila babeng tak habis. aku dah takut tahap gaban. mesti salah aku ni kira. sebab aku selalu ralit/tak fokus. selowwww gila.
tapi diorang cakap diorang salah letak ayam. fuhh selamat aku

tapi umum mengetahui matematik aku selalu A. hahahahahahhahaha guna kalkulator.
takpernah guna otak. cikgu razak yang kata, 1 tambah 1 pun hangpa kena guna kalkulator. tu aku buat cmtu.
lepasni sory kalau aku nak kira lagi guna hotak.
hahha

bila aku tengah kerja aku selalu text dia. sekurang-kurangnya aku say hi atau cakap i sayang u kat dia sebab aku nak dia taw aku tak pernah lupa dia walaupun aku kerja sibuk mana pun. tu pengorbanan aku. 

tapi korang tahu tak. dia jugak stat kerja lain kat kedai jugak Ahad. maknanya harini.
aku bangun lewat. dia kerja pagi. 
aku bangun satu mesej pun tidak apatah lagi miskol.

maaf aku sangat terasa.
atau mungkin aku juga yang terlalu sensitif.

tapi hati aku pandai sangat berkata. katanya
'baru satu hari kerja dah bikin gua benci'

sebabtu wa ingat wa taknak mention nam dia. wa sedih.
tambah wa dengar lagu nirwana band tu. penutup melodi. wa nangis.
wa malas ah nak fikir.
k wa biarkan jela. 

hahahahahahahahahahahahaha
bai may Allah bless us. always.
love you mama.abah.