April 29, 2012

Rakan Sejati sentiasa dihati. haha

Hai beb.
tidak dinafikan hari-hariku begitu sibuk.
keluar rumah keluar awal lagi dari adik g sekolah.
balik,dah penat. malam rehat. 
makan pun dah tak tentu.
kesiankan saya pls.

lama gila saya tak keluar jumpa kawan-kawan.
entah mengapa saya rindu sangat. rindu suasana dalam kelas. semuanya indah.
yang tak indahnya sekarang sk. entah macam yang ku dengar.
batch paling teruk.
sorry to say nak cakap.
bukan pelajar batch kami yang teruk tapi segelintir pihak yang macam apadahal kau.
semua benda tidak adil.
haduh. bila teringat otomatik hati jadi bengkek wa cakap lu.
kalau lu rasa lu pun naik hangin weh.
dahla. stop.

sabtu bersamaan semalam. ai cuti. kalau tak,ai tak keluar mana-mana.
tapi malam tu ada orang ajak g ipoh. dan tanpa memikirkan wang di kocek saya berkeras untuk pergi.
haha

i presented to you. da right one is Tobek which is Nazrin. bakal pegawai wey! sory ada awek dah.
and da left one tu Sopi. which is dulu partner kt sk sebab dia ketua pengawas.
ada awek dah. haha.


yang comel kiri tu Shahmin. Blogger best. bab bab komputer dia memang cekal habis wa. 
eh sopi jugak ada blog. PangeranChenta



Azura. ai tegur dulu. baru orang lain nak tegur. takut letew. hekhek


Aidid Marcelo. peramah sangat. yeay me!

ai suruh shahmin tangkap kat buih2 belon tu. tapi tak jadi langsung. puih


i also saw many ppl in yellow shirt. bersih letew.

Me in BumbleBee sopi! 

tengok appa ntah. cam best. tapi tak interest lgsung.


Beb kiteorang tengok wayang jugak ! sampai tertidur-tidur aku kat dalam wayang walaupun movie best gila babeng! teringat Farit. auchh miss him!
Avengers!!! Oh mai. wajib tengok. memang best. seat penuh nasib ada untuk kiteorang. 
Gsc kat Parade.
I love Nadtashaaaaa. I love Iron Man!
Iron Man, Thor, Captain America, Hulk!!! Siapa pilihan anda. ahak ahak.
Oh semua itu hero belaka. 

Jemahhh sangat.
Kawan-kawan sila perasan tobek makin gelap
                                                      Aku : Back,muka kau dah gelap.
                                                    Back : Tulaa. dah tak hensem.
                                                     Aku : oh dulu hensem lah.
                                                   Back : haaa laaaaa!
                                                      Aku : *mata keatas tangan ke bahu
hahahaahahahha hai tobek. rindu itew letew. ahahaha