May 19, 2012

Mei Yang Awesome

Assalamualaikum
aku tahu blog ni dah lama tak hapdate.
dahla takpyah lah marah-marah aku taw lah semua pakat rindu kat chek.
My nak habaq. Minggu ni masuk bulan ni sumpah chek sibuk.
kadang aku keluar pagi petang baru sampai rumah. 
malam dah rehat tak online.
manada masa nak hapdate.
dah? alasan aku cukup tak?
semua aktiviti aku adalah menguruskan perihal uni aku dengan aktiviti aku bersama rakan dan tersayang.

berapa hari bulan entah aku lupa.
almaklumlah aku seorang pelupa.
dah berapa riban kali dah janji nak jumpa ambil tudung kat kak syira.
asik......lupa je. hmphh

haritu aku pergi bukit merah.
dengan eqah,aryan and the kerabat,nazrin and sofi.
memang awesome. btw kiteorang dapat murah sebab dah print apa nth baucar.
lepastu aku lupa bawak seluar mandi. baguslah kan.
mandi pakai seluar aladin. dalam air kelihatan seperti aku pakai kain.
hmphhh
naik belon. sumpah best. buli sopi. haha.
naik boomerang 3hari 3malam leher aku terkehel. sakit teramat. cuak agaknya.

(maaf gambar tidak tersusun k)

ini gambar semalam
di padang tekah. kami jumpa sekejap je. 
eqah aryan mimah aku tobek and sopi.
hari sabtu bersamaan esok tobek dah nak pi upnm dah.
dats why kami konon nak raikan dia lah.
untunglah dia pergi kami sambut siap dapat tandan kenangan lagi taw
sweet tak kami?


(at bukit merah)




petang tu aku buatkan air teh kurang manis untuk diorang. panas2 lagi taw.
lepastu makan biskut jomheboh. haha.
ehem sopi baru dapat blekbewi 2hari dah guna. huiyoooo
kiteorang tangkap2 gambar.


the best part bilaaaaaaaaaaaaaa
;
;
;
;


;
;
;
;
;
aku beli TEPUNGGGGGGGG!!!!
Untuk letak kat tobek!!!!
Jyeahhhhh! 
mula-mula dia lari taw. tak kena langsung. lepastu lari ler
konon nak lepas
oh sorry. nak main kejar2 ye?
hahaha jangan harap.
kalau aku kejar mesti dapat punya
i tell u haaaa!
aku dapat tangkap dan semua menuju ke arah tobek dan
letak tepung.
the sadis moment.
bila dia dapat merampas tepung dari tengan aku. dahla banyak lagi!
then dia kejar orang seolah2 macam buaya darat kejar ayam! hahahahha!
semua kena tepung dengan dia.

sekali lagi aku cakap. 
jangan lawan dengan aku.
mesti punya aku menang hhaha *muka belagak
aku je tak dapat dikejar oleh tobek. 
semua dah pancit
turun 2kilo weyh





tobek sedang merakam gambar padang tekah. takut-takut dia kat sana lupa macamna rupa taiping.

(jyeah! Im da winner!)

minggu ni jugak aku dapat macam-macam apa yang aku nak.
Alhamdulillah.

berapa hari bulan entah. *maaf saya kan pelupa
aku dapat fon blekbewi bold 9700
dan canon powershot A3200IS
ceyy mesti hgpa google kan pasnih.
hahahaaha stalk!!!




Alhamdulillah Allah memudahkan urusan ku.
Terimakasih cikgu. Selamat hari guru.
Aku juga memilih untuk masuk ke uitm perak dalam jurusan pengurusan hartanah
aku harap aku berjaya.
InsyaAllah 2jun ni aku masuk.
Aku akan belajar bersungguh-sungguh.
Nak dapatkan pointer tinggi-tinggi.
Doakan aku sesungguhnya orang yang mendoakan kejayaan orang lain akan diberi kejayan yang berganda oleh Allah. Wallahualam.
Aku mintak maaf kat semuorang sebab aku ni banyak kekuranganya
kadang aku perasan kadang aku buat taktau kadang aku diam
Assalamualaikum. XOXO