June 14, 2012

budak cengeng

Hai assalamualaikum
aku difoyer bawah blok anggerik. yang tenang lagi damai. sekarang jam menunjukkan 1.08pm
matahari rembang. orang rehat. tapi aku ambil sedikit masa untuk aku update.
dah dua minggu aku kat sini. 
sri iskandar. macam-macam orang aku jumpa.
minggu mds atau dikenali dengan minggu destini siswa. sangat penat. tapi banyak pengisian
apa yang paling gempak adalah malam kebudayaan. abang oc yang hensem semua menangis.
friend,its hard for us to far away. keep a long distance relationship.
susah aku nak ungkap. kau menangis,aku menangis.
kau rindu aku lagi rindu. tapi apa daya. 
aku minta maaf. bukan niat aku berbuat begitu. salah aku. dan aku tahu. satu hari aku akan berterus terang. harap bersabar.
terima kasih mak abah kakak hantar aku kat sini.
depa sanggup tolong aku angkat barang berat-berat yang aku tak mampu angkat.
abah tolong angkat barang berat aku sampai sanggup pikul. aku nak menangis tengok
mak tolong sedia dan lengkap kan semua barang aku
kakak tolong lipat dan susun barang aku dalam almari
kakak satu uni dengan aku. apa2 aku suruh dia beli. terima kasih sangat. aku terharu
dan adik pulak tolong ingatkan abah
abah selalu datang sini semata-mata nak hantar barang aku yang tertinggal
dikala abah dan mak nak balik abah cakap 'haaa ok ha? jangan nangis ea?' aku:'ok tak'
aku tahan. masuk bilik. buat tak tahu.
roommates aku okay. baru kenal berapa hari kami sangat rapat. gelak berdekah-dekah. selalu saling ingatkan solat.satu blok ini kami berkawan.
takda istilah sombong wpun ada yang sombong. tapi sapa peduli
abah mak titip kan wang hanya rm400. dan sekarang masih belum habis.
aku berjimat sebab itu memang pesan mak aku. walaupun abah tiap minggu akan masukkan aku.
percayakah korang sepanjang aku disini,aku tak pernah cucuk duit lagi. tak pernah mintak duit lagi kat abah mak.
bagus tak aku. 
tepuk tangan kat aku sekarang.
alhamdulillah. sebab aku tengok orang lain baru seminggu belajar dah habis beratus ratus.
buat apa? itu aku taktahu. kesimpulannya jangan ikut nafsu. jangan ikut gaya hidup kawan.
aku macamna? aku hidup ikut cara aku.
pada Farit,aku minta maaf. aku bukan boleh jadi sempurna tapi aku cuba bagi yang terbaik
kalau ada jodoh kita,adalah. yang lain kita serahkan pada Allah. ingat teguran aku. aku juga ingat nasihat dia.
sekian.
baru seminggu belajar tapi macam dah pengalaman aku.
kena maki kena tegur sedih tension semua kena marah belum lagi
haha
maki dengan sapa? dengan laki jamban. nanti aku cerita dilain entri.
sri iskandar ni cuaca nya lain benar dengan taiping. panasnya lain macam.
line nya macam hampeh.
wifinya macam......................entahlah
mak abah,aku mengaku aku homesick.
aku dah ada protector kat sini. muahaha
rindu taiping. walaupun si ni taklah jauh sangat. 
nanti duit aku akan habis bila pergi jenguk site. tapak-tapak.
setakatni ada 2assignmnt dah. 
yii hahaha
ok asslamualaikum