August 18, 2012

Raya Esok

hahahai asalamualaikum
aku ada kat kampung dah! 
sorry hari sibuk selalu sampai semua kata aku abaikan orang kan
padahal korang yang sibuk manjang.
dahla. tacing!

diz raya aku takdak baju raya 4pasang takdak kasut raya! tiada beg raya!
semuanya guna yang aku pakai hari-hari
serius ke kau aling?!! tipuuuu!

ya Allah betul lah.
sederhana sangat tapi itupun dah bersyukur.
Alhamdulillah

thanks yang hantar mesej. aku balas semua walaupun lambat.
selamat hari raya
tahun ni raya ntah lah dapat post gambar bebanyak ke tak
kamera yang baru dapat dah rosak. lens dia
sedihkan.
dahla nanti assgnment aku banyak guna gambar.
kena kumpul duit dan beli kamera baru.
mungkin ini hak aku seorang. dah tak payah nak kongsi dengan sesiapa lagi

tahun ni konfom kurang duit raya. konfom punyaaaaa!
benci betul
aku comel lagi lah.
haha :p

esok raya nak cari kuih semprit. nak rasa semua jenis kuih samperit
entah eja dia camna
lepastu licinkan balang kuih cornflakes orang
tapi yang aku tahu itu memang fevret aku

assignment dah submit haritu. so raya ni kena enjoy lah betul-betul
tadi skype dengan kakak diperantau
2tahun raya disana
atas sebab-sebab tertentu dia cancel balik msia.
semua menahan nangis je
tapi berusaha ceriakan suasana.

oklah selamat hari raya semua. minal aizil wal faizin
minta maaf terkasar bahasa terguris hati
duit raya bolehla masuk dalam akaun
xo