September 23, 2012

Recent and Old pictures

Gambar sekitar Family Day of Emas Perak at Lost World of Tambun










this is one of my senior,sis ira. Asal taiping. She's so kind!



ini roommate paling rapat. Nama dia Shud sanadi. sumpah perangai dia macam kanak-kanak riang. i love you,shud. Setiap kali koko Kesatria mesti kami dua ni muka datang lambat. Tiap-tiap minggu!!!
sampai orang dah kenal 'oooo yang selalu datang lambat kesat ea?' siap kena maki dengan komander. Syioknyaaaa. hehehe



this one gambar dengan Miss Naziha. dia last ajar kiteorang untuk valuation sebab pensyarah lain ambil alih. sedih.....













ya itu semua gambar kegembiraan.
nampak je aku seronok smua tapi aku masih rindu zaman sekolah.
aku hampir mengakhiri semester satu ni. pejam celik pejam celik je,dah nak jadi senior part two. huhu.
walaupun baru part 1 tapi dah macam benda aku belajar. pasal kawan. pasal kasih. pasal kepimpinan.
semua tu proses mematangkan diri sendiri.
minggu ni cuti study week. 
patutnya study tapi aku huha huha lagi.
kecut perut aku nak final test ni. carry mark aku rendah. padahal itu semua penting.
semua tu mengtensionkan aku lagi.
aku selalu kuatkan orang. yang aku ni takdelah kuat mana.

oklah 2.10 ni aku start paper dan last paper aku 19.10
doakan aku please. 
makanan aku tak jaga.
pantang larang yang dulu aku amalkan,sudah terkubur. hihi

aku rindu kawan-kawan sk. cikgu-cikgu sk.
yang mana sk tu korang takpayah nak suck-suck sgt jadi budak sk dan eksaited jadi budak uni.
tak senang weh! 

semoga aku berjaya! nak dekan. tapi tak dapat tu tak apalah. 
tapi nak usaha jugak!
ajaaa ajaaaa fighting!!!!

Assalamualaikum.xoxo